8 Ocak 2010

Karma Karışık Ama Umutlu


Ah Homeless ah kafamı karıştırdın iyice:)
Gerçekten çocukça mı davranıyorum?Tamam yaş olarak pek büyük sayılmam ama benimde düşüncelerim netleşiyor.Yani mantıklı düşünmüyormuyum bilemedim şimdi:S
Suskun,sakin bir yapım olsada aslında beni tanıyanlar asi,boyun eğmeyen biri olduğumu bilirler.Bi de inatçı...Dik kafalı biri olduğum anlaşılmasın sakın.
Off offf yazarak rahatlatıyorum kendimi ama biraz,hatta çoook saçmalıyorum.Sonra kendime kızıyorum niye böyle şeyler yazıyorsun diye.
Tek isteğim hayatıma güneş açsın.

2 yorum:

  1. bir gun ergenligimin icinde debelenip dururken
    hersey icin annem ve babami suclayip
    onlardan nefret ederken
    halam

    sen aptal misin yada aklin kit mi? dedi
    yoo dedim

    neyin yanlis dogru oldugunu bilmen icin birilerinin seni yonlendirmesi birilerinin sana bisiler dayatmasi mi gerekiyor?
    kendin goremiyormusun
    ates yakar su bogar
    eline kitapmi vericez
    insanlari suclamayi birak
    neyin dogru neyin yanlis olduguna objektif bi sekilde bak bul ve kendi yolunu ciz

    idrak ettigimde buyudugumu ilk hissettigim andi

    nacizane tavsiye ederim
    umarimda en kisa zamanda dogrularini bulursun
    dogru dogrularini

    yakinda beni engellemiyiceksin demi cadi
    bole basina murebbiye kesildim diye ¿¿¿¿

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel söylemiş halan.Acaba o zaman kaç yaşındaydın???Sadece alındığım hiç istemesemde ben malesef büyüdüm ve gerçekten herşeyin farkındayım.Duvara çarpa çarpa anlıyacağım herşeyi.Sonuçta bu hayatta benimde bi parçam var.Hayatı başkalarının istediği gibi yaşarsam eğer niye verdiler bana bu hayatı.
    Hımmm bi düşünmem gerek:)Herkes ENGELLERİ KALIRMAYA çalışırken ben niye taş koyayım ortaya.Hem ben severim dinlemeyi,yani burda okumayı:)

    YanıtlaSil