12 Ocak 2010

Grev


Karar verdim ve isteklerim olana kadar açlık grevi yapıcağım.Direncim düşene kadar,gözlerimin altı morarana kadar,soluk bi çiçeğe dönene kadar.....
Dün aynada baktım kendime.Gözlerimdeki ışıltı gitmiş.Donuk bir Cadı gelmiş sanki...Acıdım kendi halime.Noluyor bana dedim?Soluyorum galiba.
Artık hayal bile edemiyorum.Oysa önceden,her gece uyurken mutlaka güzel bir hayalim olurdu.Şimdi sadece kabuslarla uyuyup kabuslarla kalkıyorum.
Dün feysbuk ta gezinirken bi arkadaşıma denk geldim.Aklıma ablasıyla harika ilişkilerinin olduğu geldi.Benimde ablam var ama sanki yok gibi.Olmasa bu kadar üzülmem yani.Ne annem ne babam ne kardeşlerim var benim.Yani yine onca kalabalığın içinde yine yanlız hep yanlız...
Umudum olsun istiyorum.Hayallerim olsun....Ama artık ona bile izin yok!!!

4 yorum:

  1. açlık grevi yapıcagına
    Umudum olsun istiyorum.Hayallerim olsun....Ama artık ona bile izin yok!!! diyorsun o zaman sen yarat zaman mekan an fırsat
    bunlarla uğraş grew yapıcağına

    YanıtlaSil
  2. Ufff zaten onu bile beceremedim :S

    YanıtlaSil
  3. açlık grevi yaparken şekerli su içmeyi unutma yoksa ölürsün.

    YanıtlaSil
  4. cadi aclik grevi yaparken oldun herhalde
    nerelerdesin

    YanıtlaSil