11 Kasım 2009

Unutkanlık


Bendeki bu unutkanlık hastalık derecesinde.Korkmaya başladım kendimden.Bi gün evi falan yakıcam o olucak :)
Geçen sütü yakmışım.Sadece sütü yakmakla kalsam,tencereyide yakmışım.Bide diyorum ki:"Bu ne koku ya,annem yine ekmek mi yaktı!"...Deliyim ben ya.Ev berbat yanık kokuyor ben hala anlamıyorum.
Dün de kendime yeşil çay yapıyım dedim.Çaydanlıkta ki su kaynamış kaynamış bitmiş.Neredeyse o da yanıcaktı.Bu sefer annem kesinlikle affetmezdi:)
Bende alzheimer başlangıcı var diyeceğim ama o kadar da yaşlanmadım yahu...
Doktora gitmem lazım!!!

3 yorum:

  1. yok yaw o kadar da değil herkes yapar böyle şeyleri sadece kafan biraz dolu ondan gibi geldi bana :)

    YanıtlaSil
  2. ay bu unutkanlık çağın hastalığı oldu çıktı..

    sadece kendimi unutkan sanardım..

    Değiştirdiğimiz kaçıncı çaydanlık sayısını unuttum.. Birde çaydanlığı üstünde unutup, uyuymaya gitmişliğim de vardır.

    Çaresini bulursan bizle de paylaş..
    Dikkat et kendine !!

    YanıtlaSil
  3. cat sağol içim rahatladı :) ama inan o kadar o kadar :))

    elma şekeri aslında klasik bi çaresi var resimdeki gibi ip,kurdele falan bağlamak:)ama ben ona hem üşeniyorum hemde ya onu bile unutursam diye kendimden korkuyorum :)

    YanıtlaSil