3 Kasım 2009

Seni Sevmiyorum Kış!



Bu ne soğuktur böyle ya :( Ayaklarım buz gibi oldu.Bir türlüde ısıtamadım gitti.2 çorap bir batikle işi götürüyorum ama bana demiyor bu aptal soğuk.Yine de ısınamadım gitti.
Ben her sabah olduğu gibi bahçemdeki kuş sesleriyle uyanmak istiyorum.Bazen beni deli edercesine ötselerde özledim onları...
Kim bilir şimdi nerelere göç etmişlerdir.Belki yazın tekrar gelirler bahçemize.Ve belkide tekrar bahçemizdeki üzümleri tırtıklarlar.Ama ya gelmezlerse,ya gelipte beni bulamazlarsa....

5 yorum:

  1. bende gotu donan cinstenim
    cape town a yada avustralaya tasinmak istiyorum
    ordan sicak bolgelerden yazicam artik
    burasi bile sogudu tisortle cikamaz olduk disari

    YanıtlaSil
  2. kıştan ben nefret ediyorum sen yine sevmiyormuşsun. kat kat giyinmeyi sevmiyorum annem zoruyla cıtcıtlı bady giyiyorum onu sevmiyoruma ma giymem gerek böbreklerimde iltihap var soguk almamam gerek ama kalın giyindiğimde ben kendimi orbot gibi hissediyorum off :( hem karanlık havalar insanın ruhunu sıkıyor :(

    YanıtlaSil
  3. homeless halamlar avustralya da:) hani bende düşünmedim değil.gitsemmi acaba??dışarı tişörtle çıkmayı bırak evde bile gezemiyorum ya...
    cat galiba bende nefret ettim bugün kıştan :S ellerim buruş buruş oldu be :)ben kendimi bildim bileli şu atlet denilen zımbırtıyı giymem.ileride çekicekmişim ben acısını öyle diyor büyüklerimiz.hele kazak ayyy boğuyor beni bi de boğazlıysa eğer tam deliriyorum.asla giymem.bi de kış gelince sanki insanların neşesi de kaçıyomuş gibi geliyor bana.aman aman sen dikkat et annen haklı sıkı sıkı giyin ayaklarını sıcak tut:)

    YanıtlaSil
  4. kış iyi gibidir aslında.
    sevilir kış.
    sevsene

    YanıtlaSil
  5. iyi gibidir sadece :)sevmememin nedeni öyle çok ki??

    YanıtlaSil