26 Kasım 2009

Şak Kapandı


Cnbc-e dizilerini izlerken deli olduğum bi şey var.Telefonda konuşan bu artisler şak diye telefonu kapatıyorlar.Ay nasıl sinir oluyorum bu duruma anlatamam.İnsan bi "hadi hoşçakal,kendine iyi bak,görüşürüz,bye bye" der yahu.En azından birini der.Ki ben sırayla hepsini diyorum ama...
Her neyse bu sinir davranış bizimkilerede geçmiş.Bizimkiler derken bizim dizilere ya.Bugün Aşk-ı Memnu ya baktım :)Hemen "ıyyyy" demeyin.Napıyım entrika,hırs... ve daha birçok hayatımda olmayan özellik burda var.Bende keyifle izliyorum.Brezilya dizilerine taş çıkartır diyemem.Onların eline su bile dökemez valla.
Ben en iyisi konuya döneyim.İşte burdaki Bihter malum çirkin sevgilisi Behlül'le konuşurken şak diye telefonu kapatıyor.Dizideki herkes böyle.Benim başıma böyle bir durum gelse aramam bi daha o kişiyi hatta konuşmam belkide:)Öyle deli oluyorum yani.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder