4 Kasım 2009

Nesin Sen??


Hayret ediyorum bu adama.Kim mi?Kim olucak Kenan Evren denilen o tanımlayamadığım,varlık olabilecek kadar şans tanınmış kişiye....Sinirden saçma sapan şeyler yazabilirim.
Her neyse Bu Kalp Seni Unuturmu? dizisini izlemeye başladım.Baştan beri takip ediyorum.Dönem dizilerini çok severim aslında.Hele oyuncular,danışmanlar iyiyse tam bana göredir dizi.Konu 12 Eylül darbesinden başladı.Yapılan işkenceler bi nebzede olsa gözler önüne serildi.İzlerken kanım çekildi sanki.Öyle tuhaf oldum ki.
Paşamız bi de geçenlerde açıklama yaptı:"Yargılanırsam,intihar ederim" diye...
Hey gidi hey.Ahın gitmiş vahın kalmış senin.Dirin bi işe yaramadı hatta mahvetti her şeyi,ölün mü bi işe yarıyacak??Nasıl rahatsa vicdanı pişkin pişkin laf söylüyor ya.
Diyarbakır cezaevinde ki zavallı insanlara yapılan işkenceler.Ya Mamak cezaevindeki...
Offf offf utanılası insanlarımız var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder