6 Kasım 2009

Dinliyorum


Saatlerdir şu şarkıyı dinliyorum.Sözleri muhteşem.Tabi ben yine sadece video yükleyebiliyorum diğerini öğrenemedim gitti.Bilen varsa bana da yardımcı olabilir mi??

Gömülmedik ki hiç;canlı tabut kalplere..
Boğduk birbirmizi,kendi kanımızda.
Suyun kaldırma kuvvetine yeniktik hep..
Yok edemedik!
Vurgun yemişçesine ;
En yüksekten en derine sürüklendik,
Damarlarımızı kazıyarak.

Kırık bir ses..kırık bir benlik
Zehirledik vaktiyle bir nefesle..
Bir yudum anasonla yıkadık.
Yavaş yavaş tükettik bir...birimizi;
Nefes,
Anason,
Sen;
ve
Ben..

Sırt sırta verdik,
Gerisin geri
Sürüklendik;
Nefes,anason ve biz..

Sonra?..

İnanç yüzlü sese tanık oldum sonra!
Bakışlarındaki nemdi arındıran benliği..
Gözlerindeki yağmur izine düştüm sorgusuz,sualsiz.
Boğulmadım..İzdüşümdü yanlızca ,o yüzündeki..

video

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder