7 Kasım 2009

Boşanma Arifesi



Ben aslında dünkü yaptığım sakarlığı anlatmayı planlıyordum bütün gün.Ama her şey altüst oldu.Nasıl anlatsam şu 18 yılın sıkıntısını derdini bilemedim.Gözlerim patlıyacak gibi sanki.Ağlamaktan...
Babamın başka kadından çocuğu var.Annem bunu gözüyle görmedi ama bütün deliller bu yönde.Alışveriş fişi,eve yanlışlıkla gelen bir emzik,telefon kapatmalar,eve gelmeyişler....
Bi gün beni şeytan dürtükledi.Gittim şarjda olan babamın telefonuna baktım.Açık değildi tabi ki.Kendi hattımı taktım.Resim yoktu.Fakat video vardı.Kadın gözükmüyordu.Ama bebek ve babam vardı."Oğlum" diye seslenmesini duydum ya sanki kafamdan aşağı kaynar sular döküldü.Evde bira vardı.Gittim içtim.Beni sarhoş edemiyeceğini bile bile,o görüntüleri hafızamdan çıkartamıyacağını bile bile içtim.
Daha sonra okula kayıt için giderken arabada resmini gördüm.Hiç huyum değildir başkasının eşyalarını karıştırmak ama o zaman bana ne oldu bilmiyorum.Babamın cüzdanını açtım baktım ve......
Annem boşanmak istiyormuş.Veee benim yanıma taşınacaklarmış.Ben tabiki istemedim.Bunu belki bencillik olarak düşünebilirsiniz.Ailemde ki herkesin düşündüğü gibi...Ama İS-TE-Mİ-YO-RUM!!!!Onlar kendileri gitsin ben evde kalmaya karar verdim.Sadece sınavlara giderim.Devam zorunluluğum da yok zaten.
Benim tek başıma kalmak istememin nedeni biraz da olsa nefes almak.Rahat bi nefes...
Şimdi sırayla benle konuşmaya çalışırlar.Ablam,eniştem...Ama yataktan kalkmıyacağım.Şu yazdıklarımı da onlar uyudukları için kalktım yataktan.
Boşanmaları sorun değil.Belki daha önce boşansalardı daha iyi olurdu.Ama benim hayatıma müdahale etmeleri sorun.Ömrüm boyunca üzerimde taşıyamam mutsuzluğu,bunalımı.Onlar olmayınca gayet mutlu oluyorum ben.

7 yorum:

  1. umarım herşey istediğin gibi olur yoluna girer. herşeyin başı hep huzur ve galiba bizde de olmayan bu :(

    YanıtlaSil
  2. Zaman değişti,her an her şey olabiliyor.Babanın ve annenin hayatları kendine ait.Baban sadece eksik bilgi vermiş.Empati kurmayı dene .baktın olmadı sempati duy.Üzülme .Hayat üzülmeye değmez.

    YanıtlaSil
  3. cat umarım yoluna girer...

    esketek tabiki onların kendi hayatları.ama benim de bi hayatım var.en azından olması gerekiyor.ben kızmıyorum nedense babama.önceden nefret ederdim.şimdi ise hiçbi şey....bu normal mi anormalmi bilemedim??

    YanıtlaSil
  4. Anne şevkati, baba sevgisi ile büyürsün. Aile olmanın neşesini yaşarsın ilk günler. Yıllar geçer duygusuzlaşırsın onlara karşı. Zaman gelir bir kaç ağır laf yerler kızlarından. Lafım onlara taş gibi oturur yüreklerine...

    Fazlasıyla ilgilenemedik bizim kızla denir. Dökülen taşlar yerine konulmak üzere tekrardan toplanılır 'aile' adı altında. Aniden şiddetli geçimsizlikler başlar anne baba arasında. Yıllarca birikmişliğin bir dışa vurumudur bu aslında !
    Sonra borçlar

    ödenekler

    bilinmeyen yaşanmışlıklar ! ! peşi sıra takip eder bunları..

    Bir an sessizlik olur. Kızlarının olduğunun farkına bir an olsun varırlar. Kızın tek bir isteği vardır; "Biraz olsun nefes almak"


    Şimdiden acısı çekilir bunu, duyulur mahsunluğu şimdiden.. Böylesine sevilir bu dünya. YAŞADIM diyebilmen için..

    YanıtlaSil
  5. Nurejew aynen yazdıkların gibi işte benim yaşadıklarımda .Ne zaman biticek diye bekliyorum bende.Rahat bi nefes alabilmek için!

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bilmem şu an seni anlayamıyacak kadar aptal bi durumdayım.Hani dinlersin ama kafan başka yerdedir ya o mesele benimkisi...

    YanıtlaSil